6.Sınıf Bilişim Teknolojileri 2.Ünite İşletim Sistemi Doğru Yanlış

6.sınıf bilişim teknolojileri işletim sistemi doğru yanlış test sorularını aşağıdan çözebilirsiniz. Ayrıca bu konu ile ilgili diğer testleri Celil Öğretmen sitesi içerisinde hızlı ve online bir şekilde çözebilirsiniz. 6.sınıf bilişim testleri kategorisinde;

bilişim ile değişim, işletim sistemleri, dosya yönetimi, dosyalarım nerede, telif hakları, güvenlik ve gizlilik konuları ile ilgili soruları hızlı bir şekilde bulabilirsiniz.


6.Sınıf Bilişim Teknolojileri 2.Ünite İşletim Sistemi Doğru Yanlış 6.Sınıf Bilişim Teknolojileri 2.Ünite İşletim Sistemi Doğru Yanlış Reviewed by Celil Öğretmen on Eylül 25, 2018 Rating: 5

5 yorum:

  1. Çalışmalarınız gerçekten çok faydalı. Devamı için bizlerin de yapabileceği birşeyler var mı? Ayrıca 5. sınıflar için de çalışmanız var mı, ben mi göremedim. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. site içerisinde var hocam arkalarda kalmış olabilir bakabilirsiniz ayrıca 5.sınıf bilişim sunuları içerisinde etkinlik bağlantıları da var

      Sil
  2. Hocam etkinlikleriniz çok güzel elinize sağlık.Fakat meb interneti blogspotu okullarda açmıyor.Bilişimci ruha ekleyebilirseniz ya da buradan indirme seçeneği verirseniz daha fazla faydalanabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam meb de blogspot a hiç bir engel yok ben aktif olarak kullanıyorum tahtaların saati geriyse açmayabilir. Bilişimci Ruh da yer alan etkinlikler ile burası farklı olduğu için oraya ekleme şansım yok ama dediğim gibi hiç bir sorun olmadan meb bağlantılarında kullanabilirsiniz.

      Sil
  3. hocam testler çok güzel ben ilk defa çözdüm çok beğendim herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.